شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در راستای بهبود فرآیند خدمترسانی، افزایش شفافیت و ارتقاء رضایت شهروندان و ذینفعان، نسبت به تدوین توافقنامه سطح خدمت (Service Level Agreement – SLA) برای خدمات اصلی خود اقدام نموده است.
این توافقنامه بیانگر تعهد شرکت نسبت به تحویل بهموقع و با کیفیت خدمات شهری و عمرانی در حوزههای ثبت شکایات، ارائه اسناد، مشاوره سرمایهگذاری، رسیدگی به امور زیرساختها، اطلاعرسانی عمومی و خدمات الکترونیک میباشد.
اصول کلی توافقنامه:
- تمامی خدمات طبق زمانبندی و شاخصهای کیفی تعیینشده ارائه خواهد شد.
- مسئول ارائه هر خدمت به صراحت تعیین شده و پاسخگویی مستقیم نسبت به مراجعان را برعهده خواهد داشت.
- مدت اعتبار استاندارد و تاریخ تصویب خدمات جهت کنترل و ارزیابی مستمر درج میگردد.
- در صورت عدم تحقق هر یک از موارد SLA، پیگیری شفاف از طریق واحد نظارت و شکایات شرکت انجام میپذیرد.
نمونه خدمات تحت پوشش SLA:
- پاسخگویی به شکایات شهروندان در بازه زمانی مشخص
- ارائه سند مالکیت به متقاضیان ظرف مدت مقرر
- ارائه مشاوره سرمایهگذاری به متقاضیان به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین
- رسیدگی به امور آب، برق، گاز و زیرساختهای شهری با زمانبندی معین
- اطلاعرسانی منظم و مستمر به شهروندان درباره پروژهها و اخبار
- پاسخگویی به درخواستهای آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن
این توافقنامه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ به تصویب شرکت عمران شهر جدید عالیشهر رسیده و به مدت دو سال معتبر خواهد بود.
شرکت متعهد است در راستای تحقق این استانداردها، همواره نسبت به بهبود پاسخگویی و کیفیت خدمترسانی کوشا باشد.