توافقنامه سطح خدمات

شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در راستای بهبود فرآیند خدمت‌رسانی، افزایش شفافیت و ارتقاء رضایت شهروندان و ذینفعان، نسبت به تدوین توافقنامه سطح خدمت (Service Level Agreement – SLA) برای خدمات اصلی خود اقدام نموده است.

این توافقنامه بیانگر تعهد شرکت نسبت به تحویل به‌موقع و با کیفیت خدمات شهری و عمرانی در حوزه‌های ثبت شکایات، ارائه اسناد، مشاوره سرمایه‌گذاری، رسیدگی به امور زیرساخت‌ها، اطلاع‌رسانی عمومی و خدمات الکترونیک می‌باشد.

اصول کلی توافقنامه:

  1. تمامی خدمات طبق زمان‌بندی و شاخص‌های کیفی تعیین‌شده ارائه خواهد شد.
  2. مسئول ارائه هر خدمت به صراحت تعیین شده و پاسخگویی مستقیم نسبت به مراجعان را برعهده خواهد داشت.
  3. مدت اعتبار استاندارد و تاریخ تصویب خدمات جهت کنترل و ارزیابی مستمر درج می‌گردد.
  4. در صورت عدم تحقق هر یک از موارد SLA، پیگیری شفاف از طریق واحد نظارت و شکایات شرکت انجام می‌پذیرد.

نمونه خدمات تحت پوشش SLA:

  • پاسخگویی به شکایات شهروندان در بازه زمانی مشخص
  • ارائه سند مالکیت به متقاضیان ظرف مدت مقرر
  • ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری به متقاضیان به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین
  • رسیدگی به امور آب، برق، گاز و زیرساخت‌های شهری با زمان‌بندی معین
  • اطلاع‌رسانی منظم و مستمر به شهروندان درباره پروژه‌ها و اخبار
  • پاسخگویی به درخواست‌های آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن

این توافقنامه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ به تصویب شرکت عمران شهر جدید عالیشهر رسیده و به مدت دو سال معتبر خواهد بود.

شرکت متعهد است در راستای تحقق این استانداردها، همواره نسبت به بهبود پاسخگویی و کیفیت خدمت‌رسانی کوشا باشد.

 

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.